onsdag 28. august 2013

Kabalen "hvilken valp skal hvor" har nå gått opp :-)

Håper alle vil bli fornøyd med den hunden de får, både de som har valgt selv, og de vi har plukket ut hund for. Den første drar i morgen, og den siste den 19 september.
Lykke til alle mann, og så håper vi alle gir tilbakemeldinger på hvordan det går med de håpefulle :-)

 Faio her :-) Jeg skal bli Stolt! Det håper jeg mamma Inger Helen Wiig og pappa Odd Morten Pedersen blir også  
Vi blir boende i Hommelvik, fire(!!!) barn og gordon setteren Loomis.

 Navnet Imre er nå bytter ut med Tyr. Jeg er den første som slutter i barnehagen. Da drar ferden videre til Bodø for å begynne i livets skole. Mine lærere og ledsagere blir Vidar Lundås og Anne Grete Lundås. De kan så mye om forskjellige hundesportgrener, og jeg skal prøve så godt jeg kan i alle fagene. Det blir ikke bare fuglbehandling som står på timeplanen der nei :-)

 Hei. Alex her. Men nå kan dere kalle meg for Nero. Flytter etter hvert til Byåsen i Trondheim. Der skal jeg bo sammen med Johan Martin Tiller og Mona Viker Tiller . De har også to store barn så jeg kommer til å få det så fint. Opp en liten bakke, og så er vi rett i bymarka. Det blir bra ja :-)

 Jeg har nesten vært på audition. For jeg skal muligens bli filmet en gang. Lyse farger gjør at man vises bedre i terrenget sa han som skal filme. Og så holder jeg på å trene meg på det riktige verdensvante blikket som filmstjerner har :-)
Familien min bor på Vikhamar som ligger rett utenfor Trondheim. Den består av Egil Lund og Sigrid Lindmo, deres to barn Anton og Åsta, og en Dunker. Det er så trivelige unger for de syntes jeg var så fin, og de ville så gjerne ha meg! Tror de ble ganske glade da det ble slik :-)))

 Butt her. Blir Sakko. Blir boende i Evenstad sammen med Knut Jacobsen Melum. Skogens mann har fått seg jakthund! Meg :-)

 Også jeg får beholde navnet mitt. Bulle  Skal bo på Hell. Håper ikke jeg får oppnavnet "Bølla from Hell" .. ;-) For jeg er så snill og grei  Familien min er Monica Dombuhaug og Ronny Lien. Deres to døtre Kristine og Ane. Og så har de en korthåret vorsteh. Må vel henge litt i ørene der :-)

 Hei sann! Argo her, nå og for fremtiden  Fremtiden min skal jeg tilbringe sammen med Jostein Halvorsen og Laila N Halvorsen. En trivelig bartedame, og en sånn derre katt. 
På bildet ligger jeg, da ser jeg ikke så tykk ut sa fotografen. :-)

 Det er for lite hunder med barter oppe i Klæbu, så jeg drar dit for å rette opp den feilen. Ica het jeg før, Myra heter jeg nå  Sjefen min heter Jeanette Årsund, skal bo sammen med hennes mann Øyvind Årsund,  to store barn og to barthunder til. Jess!!!

 Her er jeg, mammas lille selunge... :-) Krutt het jeg, nå blir jeg Rogg. Tareskogens Rogg. Merk dere navnet folkens. Jeg kommer til å finnes på premielister etter hvert :-)) 
Mamman min blir Nina Rossen, Ketil Arntsen blir faren min, får en menneskesøster, og en hundesøster. Hun er en korthår. Og så blir jeg å bo i Trondheim, nærmere bestemt Steinberget.

 Hei sann folkens! Heter ikke Saga lengre, for nå har jeg fått meg nytt navn. IFA heter jeg  Det har min nye eier Bente Espeland bestemt. Til daglig skal jeg bo i Trondheim sammen med Bente og voksendatteren Marte. Helgene skal vi vel farte litt tenker jeg. Bente og jeg :-)

 Hei godtfolk  Nytt navn - ny eier. Heter nå Sting (stilig navn, ikke sant  ) Blir å treffes på Oppdal hos Kjell Ivar Aune. Midt i smørøyet av norsk natur med rein, ryper, og skogsfugl  Det blir saker :-)

Jeg er lita, var Racing nå heter jeg Lita. Vi blir boende I Tromsø, Stein Johnsen, Evelyn Bjørkås, og jeg. Toppers! Og jeg skal ut å fly! Pappan min er flyger han, sjø :-)

Så til slutt da. Den utvalgte, Steinar sin utvalgte, Loomis. Han blir hetende Tussler. Valgt pga magefølelse, lang rygg, og gode steg. 
Vi har tro på denne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar