mandag 21. september 2009

Raport fra Jago.

Heia!!!
Først entra vi SAS på en royal måte. Ja det skal jeg si dere. Med hodet høyt hevet over den blå bagen kom vi inn på flyet. Og det skal jeg si dere; der var det noen damer som bare sa SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ søt. Akkurat som jeg ikke visste DET??? Ja, ja og så var det akkurat som om alle nedover den gangen hadde lyst på akkurat meg, for alle var så rare. De sa ”den er jo nydelig og søt” og alt det der, men de snakka noe om at ”kanskje vi skulle skaffa oss en hund”. Makan til oppstyr, men kanskje er livet utafor Trøndelag sånn. At alle bare ELSKER meg. Dette kan jeg vende meg til…. Til slutt satte vi oss i et sete, og det var jaggu på tide for jeg var så sliten asså.
Trur jeg må ha sovna for plutselig skulle vi gå oppover den gangen igjen. Men veit dere HVA, alle stod med ryggen til meg. Snakk om å bli kjapt upopulær a. Ikke skjønner jeg hva som skjedde. Men det var noen som så meg asså, og de likte meg svært godt. Noe jeg ikke har noen problemer med å forstå…
Så møtte jeg en lang mann. Han var så glad for å se meg. Han likte jeg med en gang, så vi skal nok få mye moro sammen i tida framover. He he.
Inn i bilen en kort periode, og så ut av den igjen.
Og DER der var det 2 –to- sånne store gutter som pappaen vår. Å huttetu. Det gjaldt å være forsiktig. Ikke noe vits i å komme på kant med de der asså. Men det tok ikke lange tida før jeg fant ut av dem. Han eldste heter Balder, og han ”kødder” jeg ikke med. Men han liker å leke da. Når han sjøl vil da…. Han andre heter Cerro. Han er det fart i. Ikke no problem å leke med han. Men han er veldig mamma dalt da. Så dette virker lovende  :-).
Etter hvert kom det tre flotte folk jeg skjønt jeg hadde taket på. Hallvard, Sigurd og Ingerid Petrikke. Hun siste er egentlig bare små jenta. Har en plan om å tyne henne litt asså. Men ikke si det til noen enda. Rapport kommer seinere.
Kvelden gikk greit. De nye menneskene oppførte seg bra. Jeg tissa ikke inne en gang. De derre folka er kjappe ser dere. Bare jeg tenkte på det var de der og tok meg med ut. Egentlig litt greit.
Men så kom kvelden og vi skulle legge oss. Men HVOR, har ikke liggi her før jeg. Men jeg fikk en ny seng og den var innmari god. Men den beste var helt inntil pappa Terje i senga…….. Så da veit dere det. Og jeg hadde visst nesten snorka. Har ikke hørt noe til det jeg… Har dere hørt at jeg snorka?
Har vært ute og bærsja og tissa flere ganger i dag og. Er visst litt nøye på det her.
Så egentlig har jeg det supert. Skriver mer seinere jeg.
Men en ting. Har dere fått noe rundt halsen som bare skal være der???????????????

JAGO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar